27 desember 2009

Julaften!


Litt over klokka seks var vi opp og åpnet den siste luka i kalenderen. Når vi satt på kjøkkenet oppdaget vi en sokk. Pappa sa at små-nissene måtte ha kommet med den om natta. Når vi titta opp i sokken fant vi sjokolade, tegneblad og en liten ku(!). Kua var en slags tannbørste-holder-som-kan -henge-på-veggen- Mø mø! :)
Etter litt barne-tv fant pappa en pakke ute på verandaen. Det viste seg å være et akebrett, som også små-nissene hadde kommet med om natta. Jeg DIGGER små-nisser! Akebretter hadde ratt og brems og like rød som Rory. Vi tok på oss masse klær og gikk ut. Jeg liker å sitte på brettet når pappa drar, jeg er ikke så glad i nedover bakker. Da kan andre få sitte på. Det er også gøy å bremse når pappa drar i oppover bakker!












 


Mens farmor var ute og kjøpte melk, kom plutselig nissen! Det var litt gøy og litt skummelt. Nissen hadde med masse gaver til meg. Jeg fikk racerbil, tog, bildelotto, bøker, en kjempestor traktor og mye mer.

Farfar hjelper med meg å åpne pakker!

Tegner med farmor.

Selv om jeg var kjempesulten måtte vi se noen store gutter synge først.

Ingen kommentarer: